??

Då börjar även den här dagen närma sitt slut, dagarna går så himla fort!! Känns som det ända jag gjort fem veckor tillbaka är jobbat - kommit hem från jobbet - vilat - ätit - vilat och sen börjar nästa dag exakt likadant. Är det vädret som gör att allting känns så deprimerande? Eller är det bara jag som har graviditetshormoner som studsar fram och tillbaka? Skulle ijoförsej tippa på att det är både och. Men vadå är sommarn slut nu? Blir det inge mer badande och solande? Många frågor.. Men jag blir så deprimerad av att sommarn bara rusat förbi.. Hösten är också mysig i sig, tror jag skulle bli deppig om den också bara for förbi på några dagar, för positiva saker finns det ju med hösten med och högst upp på listan är absolut alla fina/mysiga kläder!! Fast då kommer vi till punkten då det inte finns nånting alls i uppsala, känns så tråkigt att köpa en fin kofta tex som alla springer med sen.. H&M är ijoförsej väldigt bra, men var in där för nån dag sen och än så länge tyckte jag inte dom fått in så mycket men det kommer väll.. Förhoppningsvis.. Annars blir mina höstkläder från H&Ms höstkatalog. Jag och Nike snackade även om att ta en shoppingtripp till stockholm, det skulle jag faktiskt väldigt gärna vilja nu när jag tänker efter.

Imorgon är sista dagen på jobbet, (vet att jag nämner det i varje inlägg men det är bara för att det ska bli så skööööönt!!) efter jobbet blir det stan och köpa lite hårinpacking och sånna saker som behövs sen blir det till att åka till Ahmed. Long time no see..

Rörigt inlägg I know. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Stockholm, det vill jag med! De har hur mycket söta (och inte så dyra heller) bebiskläder på Zara och Cubus. :-)



Kram!

2008-08-22 @ 10:40:05
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0