Tycker synd om mig själv.

Idag har det inte blivit många knop gjorda. Inga alls faktiskt. Zacke slog upp sina stora bruna 04.15 imorse och vägrade att somna om och då hade han ändå hållt på och bökat och grejat ett par timmar innan det också. Jag fattar inte hur han orkar? Ja, jag orkar inte iallefall. Nu har jag visserligen dragit på mig jordens förkylning eller vad det nu kan tänkas vara också så att det är väll en till anledning att man inte har varit fit for fight idag.

Min hals gör så sjukt ont och jag känner mig helt matt. Kan inte äta, dricka eller aa inte svälja helt helt enkelt och jag blir ju ett vrak när jag inte äter ELLER när jag inte får i mig kaffe. Har bara druckit en kopp idag = hej huvudvärk.

Och heeeeeeeej klagoinlägg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0