Fullt ös!

Hoj hoj, vilken dag! :)

Tanken var ju att jag skulle vara barnvakt åt Ville bara ett par timmar när mamma skulle in på röntgen på förmiddagen men det krånglade till sig med nånting där så hennes tid vart uppskjuten till senare på eftermiddagen. Zacke fick därför hänga med sin moster och kusiner efter dagis och jag satt barnvakt till Ville framåt 15.30. Vi hade en sån mysdag!!! Inte ofta man får sin egna lilla tid med den pöjken! Vi uppskattade det nog båda två, tror jag! :) Vi lekte, spelade tvspel, kollade på film, härjade i snön och åkte skidor! :D

Zacke hade även han en toppen dag hos hans moster/gudmor♥ Och när jag hämtade upp honom där så begav vi oss hem till mamman/mormorn och pappan/morfarn igen, på middag och ännu mera lek, bus och mys. Zacke avgudar ju sin 6åriga morbror Ville, så kul att se♥

För Zacke så var det även som självaste julafton idag. Han kom hem med ett nytt set briotåg (från mostern), en sån fin stickad tröja och en väska med Cars2 på (från mormorn). Överlycklig kille!!

Kan ju säga så gott som så, han somnade på två röda idag!! Nu ligger han o snarkar så sött:) Jag känner mig rätt mör jag med, hehe.



Zacke & hans kusin Erica! Mina fina ungar!!



Ville på skidor, han var så duktig!!!



Finaste♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0