Bitter:)

Kan inte sova:( Det går inget bra på tv:( Är hungrig men kan inte käka:( Tog sista thépåsen nyss:( och som toppen på moset upptäckte jag att jag varken har alvedon eller ipren hemma... Smart. Men jag brukar aldrig ta värktabletter då jag blir helt skakis och konstig av dom så tänker liksom aldrig på att köpa det. Nu däremot skulle det ju behövas.

Tror jag har halsfluss. Hela min familj har legat i det och Villekillen har man ju pussat en hel del på. Inte nog med det så kan jag inte ens lägga ner huvudet på kudden för att det bultar och trycker i ena örat. Kuligt värre.

Haha, visst är jag duktig på att tycka synd om mig själv? Nu ska jag spela wordfeud tills jag somnar:) Bästa tidsfördrivet!! Tur att jag får hjälp med Zacke till dagis imorgon.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0