ZzZZzzzzz

Shup shup.. Vad har vi hunnit med sen sist? EN MASSA SJUKDOMAR! Bokstavligt talat alltså.. Zacke började och smittade sedan av sig på mig. Det är inte förrän idag Zacke har varit HELT ok. Hostan dras han med fortfarande men ingen feber eller så. Jag däremot känner mig fortfarande hängigare än någonsin, det känns som att huvudet är ute i rymden och far typ..

Fast det där ju bara det negativa ijoförsej... Förra veckan var vi faktiskt på fyrishov med morfarn, morbrorn, mostrar och kusiner (Zackes då...) och härjade loss. Ja, jag hade träningsvärk dagen efter!! Tänk er att härja runt med 3 galna kids i över 3 timmar? Haha!

MEN sen har vi inte gjort några andra aktiviteter direkt. Hade ett par vänner här med kids idag och nu känner jag mig helt kaputt. Hela lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig fast jag städade imorse:( Leksaker överallt!

Nä nu ska jag plocka upp efter middagen som vi åt för en timme sen. Segast i stan som sagt...  Zacke är gnällig och trött också, kan inte ens ställa mig och diska 3 kaffekoppar innan han skriker rätt ut för att något går fel.


Hörs sen:)







Jag, Zacke & lilla Ronja idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0