Världens sötaste telefonsamtal från världens sötaste kille!

Idag har Ville varit här och härjat med oss! :) Fick ett sånt gulligt telefonsamtal på eftermiddagen så hjärtat typ smällte "- Hej det är jag.. Ville! Jag undrar om jag får komma till dig?"Min sötaste nos! Dock ringde han mitt i min tvättid så mellan lek, pulkaåkning och härj i lekparken så hängde vi även i tvättstugan! Visserligen tyckte Ville & Zacke att det var skoj ändå och sprang omkring och lekte och busade där bland alla tvättmaskiner och tvättlinor, hehe..

Bra dag helt enkelt! Däremot kan jag inte sluta tänka på min fina mamma som har det så tufft just nu.. ♥






Så mycket kärlek till mina fina killar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0