Tummen upp för den här helgen.

Jag har återigen lyckats fått ihop en toppenhelg♥ I fredags hade jag myskväll med lillebror P, igår tog jag med mig mina småkillar Ville & Zacke till Nickis Äventyrslek där det härjades både för mig och för kidsen! (Jag har tametusan träningsverk i armar och ben idag, haha!).. Och igårkväll hade jag lillasyster här på vin innan vi slog klackarna i taket på först terassen och sen saluhallen! Väldigt lyckad kväll med dans och skratt in på småtimmarna!:)

Idag har det varit lite slitet dock, trött som tusan! Men det var det värt! Har myst med Zacke hela dagen och vi myser även nu framför en film:) Turtels, nya favvon!

Tänkte bara kika in, kommer upp ett inlägg med fler bilder från igår när Zackisen har somnat.




Jag & söta Jennilie igår



Två glada killar på Nickis.


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

En härlig helg =)

2012-02-13 @ 10:15:23
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0