Tisdag

Hej på er! Har haft en en helt ok helg.. Mys, skridskoåkning, en utgång med tidig hemgång, innebandymatch och annat smått och gott. Förkylningen hänger kvar och hos läkaren förra veckan fick jag reda på att jag hade öroniniflammation, trots att jag egentligen haft mest problem med halsen? Nu är det ju såklart bättre förutom förkylningen som jag dragit på mig istället då. Jag och Zacke går här hemma och nyser ikapp idag. Han vaknade med feber imorse så jag höll honom hemma från dagis.

Vi sprang upp tidigt imorse och handlade, upptäckte i panik att kaffet var slut. Vi köpte frukost, tidningar och sånt som behövs för en innedag :) MEN när jag kommer hem och ska sätta igån kaffebryggarn, ja vad tror ni händer då? Jag upptäcker att kaffefiltret var slut så det var bara att springa ut igen. Tur att vi har affären nära!

Nu har vi kollat på ett par filmer, bakat en sockerkaka som jag misslyckades med (hur kan man misslyckas med en sockerkaka?) och städat och röjt här hemma. Bokat tvätttid har jag också gjort men det fanns ingen förrän på fredag:( Skit & piss!!

Nu sitter jag här och tänker på min fina mamma som blev inlagd i söndags igen. Jag var där och hälsade på under hela dagen igår, det var mysigt. Jag tycker livet är så förbannat orättvist och att en sån fin, omtänksam, underbar människa ska drabbas av allt sånt här elände. Det är inte rättvist. Världens bästa mamma ska inte behöva gå igenom det här... Vi ska vara starka tillsammans ♥ och hur lång vägen än må bli så ska vi gå den tillsammans!♥ Jag är så tacksam för den underbara familj som vi är!!♥mamma, pappa och alla mina syskon





Hos mamma igår



En trött Zackis!



Sötaste nosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0