Tänder & Shopping! ;D

Efter en massa lek, dusch, borsting av tänder och mys framför tvn sover nu min stjärna så sött, så sött. Btw så upptäckte jag att två "tuggtänder" längst in i munnen har börjat kika fram på honom, som två stora risgryn!;) Förklarar ju en hel del till varför han har varit som han har varit, med orolig sömn, feber till och från, otålig, matlust = 0 och en orolig mage.

Imorgon blir det iallefall dagis, för som han har härjat med mig idag så orkar han nog härja på dagis också!;) Om han inte vaknar med feber dårå, peppar peppar..

Jag själv har unnat mig lite shopping såhär på kvällakvisten... 2 par nya shoes och ett par shorts!:) Whoooop..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0