Morning!!

Godmorgon! Jag har parkerat mig här en stund med en kaffe i väntan på att knalla iväg till farbror doktor. Lyckligtvis ligger det bara 5 minuter härifrån:) Skönt! Efter det ska jag hjälpa min vän att bära ner en hylla som hon tydligen ska köpa av min granne, haha, Uppsala är bra litet! Blir säkert ett par koppar kaffe med henne innan jag beger mig för att hämta upp sonen på dagis.

Seeeeen ska jag bara låta dagen få gå av sig själv. Jag städade HELA lägenheten igår (+ att jag satt upp en ny tavla, nya lampor, bytte dukar, bytte gardiner och rensade igenom alla Zackes leksaker) och jag hann även med att handla så idag är det inga måsten, förutom att boka in en tid till tvätt.

Ha en fin dag allihopa♥


Maria Elisabeth Albertina Djurström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0