24 april 2012

Idag fick jag ett sånt sug efter att börja blogga igen! Så nu har jag till och med startat upp datan efter jag vet inte hur många veckor (använder ju mobilen till ALLT annars men just mobilblogga går ju tyvärr inte, eller det finns ingen bloggapp till android...) och nu ska jag låta den stå framme ett tag så jag inte latar ner mig igen! haha! Gillar ju som sagt att gå tillbaka och läsa på gamla inlägg, så kul att se hur allt förändras och hur man förändras som person...

Senaste tiden har det hänt ganska så mycket. Både bra och dåliga saker... Men jag trivs med livet just nu. Det ända som skulle kunna få mig lyckligare är att min mamma ska bli helt bra igen!♥ Det går inte en dag utan att jag tänker på henne och allt elände hon får gå igenom. Orättvisa liv.

Men annars som sagt så trivs jag med livet... Jag trivs i min lägenhet och jag trivs som tusan i det området jag bor i. När jag sen ska flytta så hoppas jag att jag stannar kvar i dom här trakterna.

Zacke trivs också, det bästa han vet är att vara ute och cykla från lekpark till lekpark. Han lärde sig ju att cykla utan stödhjul i höstas och det är han SÅ stolt över. Jag är också stolt, han var ju knappt fyllda 3 år när han for omkring utan stödhjul! Nu däremot går det lite väl fort (så fort så att ena däcket exploderade här om dagen, haha) så hjärtat hamnar ju i halsgropen omvartannat men ändå, han är SÅÅ duktig. Igår fick han en ny fin cykel och hela ungen lös!! Så glad som han var när han cyklade omkring på sin nya cykel är svårt att slå♥ Och man blir ju så lycklig av att se sitt barn vara så glad!

Nu känns det däremot som att jag ska avrunda här och börja på ny kula. Ska jag berätta allt som har hänt sen senaste så lär jag få sitta här ett tag, haha! Och det har jag icke tid med nu, Zacke ska göras klar inför dagis imorgon. Duscha, välja kläder (ja han är tvungen att göra det nuförtiden för att slippa bråk på morgonen!) och äta kvällsfika.

Vi hörs senare ikväll! Har en massa shopping jag vill visa! Har gjort såååå mycket fynd den senaste tiden! hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0