Utan stödhjul!!!

Åh jag har ju glömt att berätta!!! I lördags lärde sig Zacke att cykla utan stödhjul!!! Det var när vi var hemma hos mormor & morfarn (Zackes!) som han lärde sig! Han är CRAZY i att cykla och när vi flyttade så tog ju vi med oss hans cykel med stödhjul vilket innebär att han inte har haft någon cykel där. Det har varit skrik och bråk varenda gång vi har varit där för att han inte haft haft någon cykel.

Nu lånade han Villes gamla och efter mycket nöta, nöta, nöta så gick det!! SÅ OTROLIGT DUKTIG!! Jag är så stolt över honom. Han har världens sämsta tålamod egentligen man nu gav han sig inte!

Igårkväll tog jag därför bort stödhjulen på hans cykel här hemma, och idag gick vi ut och testade. Jo men fasen!! Det är som att han har cyklat utan stödjul i flera månader! Jag är tom på ord :) (Ska försöka få upp en video här men kan inte lova något, mitt internet är ju som det är:)

3 år och två veckor gammal lärde han sig att cykla, inte illa pinkat ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är duktig han Mormors Lilla Kille <3

2011-10-04 @ 13:04:28
URL: http://www.djurstrom2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0