Today!

Precis klar med ett diskberg och sortering av tvätt! Skulle vilja dammsuga också men det borde jag ha tänkt på innan jag la Zacke. Skitans! Jag blir så stressad när det är stökigt omkring mig! Jag har ju växt upp med en städgalen mamma så jag är inte van med skit under fötterna;D

Annars idag så har det stått dagis på lillfisens schema och ett möte + lite annat för mamman. Fick även finbesök av söta lillebror Philip! Så kul och mysigt när han tittar förbi på lunchrasten eller efter skolan:)

Nu däremot har jag tagit mig en skön position i soffan framför ensam mamma söker. Rätt kul faktiskt! På sidan av det så håller jag på och pysslar lite med örhängen. Dock så står mitt huvud helt stilla! Blir inte nöjd med något och kommer inte på några idéer. Men det släpper väll det med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0