information

Shyy bloggen!

Kl 12 plingade Petra och världens sötaste lilla Ronja på dörren. Vi käkade lunch och drack ett par koppar kaffe innan vi tog en hurtig powerwalk ner på stan! (Jag har blivit asduktig, jag har gått fram och tillbaka från stan varje dag den här veckan, nu ska rumpen tränas;D)! Väl nere på stan vart det fika med Petra, Kim och grabbarna grus.. När chailatten tog slut vart det shopping! Tanken var att hitta en fin blåsa till helgen då det vankas 3rätters och grejor men jag hittade ingenting!!!!! SUCK! Däremot fick en stickad tröja & ett par chillskor följa med hem.. Så jag är glad ändå! Får nog leta fram en trasa i garderoben för det finns ingen tid för shopping innan helgen. Men blir nog bra... för plånboken iallefall!

Nu ska jag svepa upp mitt kaffe och sen sova! See you!




 


Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Hoppas du hittar något till din utgång=)

2011-10-27 @ 13:16:27
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0