Familjen<3

Hej! Idag har vi spenderat dagen ute i Funbo. Började med en fika hos bästa gammelfaster Britt ♥ Efter kaffe och bullar så stack vi över till mormorn & morfarn (zackes) och härjade loss. Storasystrarna Sara (+ lilla Tuvis) och Emma hade också hittat dit. Mötesplatsen i funbo;D haha! Vart bjuden på asgodmiddag (kycklinggryta & ris, mums!!). Efter middagen så styrde pappa/morfar upp en "nyttigkväll" som han så fint kallade det. Morötter, gul röd & grön paprika & gurka med dip, smoothie, juice och annat smått och gott!! Han kan han min pappa!! Tack för idag allihopa!

Vi klev faktiskt precis innanför dörren här hemma i salabacke hills. Zacke har deckat och jag sitter och småkikar på Idol. Det blir en lugn fredag och samma visa blir det imorgon. Har varit för mycket fest för min del så den här helgen tar vi det lungt och det ända som står på schemat är mys, mys, mys... + en annan grej som jag berättar när det är gjort! Om det blir av... Jag är en chicken det är allt jag säger. Hihi. Ni fattar säkert inget nu MEN den som väntar får se;) shuuuuu



Jag & Maria för någon helg sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0