Bio!

Det hade gått bra på bion för Zacke! Han hade suttit fint och stilla under dom två timmarna som filmen var!:) Jag passade på att städa, diska och handla under dom ynka timmarna han var borta, så nu är skåpen fyllda igen och det finns glas att dricka ur;D hahaha.. Nä men sist jag diskade så skar jag nämnligen upp hela tummen på potatiskalaren (aa vet inte hur jag lyckas!!) så har inte kunnat diska på ett tag eftersom att det aldrig vill läka!

Nu myser jag i soffan med en thé, ska glo lite tv och sen sova. Imorgon är det massa saker att göra igen, dagis för Zacke och ärenden för mig och på eftermiddagen ska Petra (+ sötisen Ronja) och Mariia dyka upp för en massa mys! Lär bli en bra dag:)

Solong!!




Åh vad jag diggar min guldiga tröja!!


Kommentarer
Postat av: teresia

Hittade hit efter lång tid, men FY vilken snygg guldig tröja, har du lust att dela med dig utav var du köpt den ? :) Kul att se att bloggen fortfarande lever.

2011-11-03 @ 14:05:21
URL: http://teresiasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0