hipp hipp hurra

HEJ! Det var så länge sen jag tittade in här att jag till och med hade glömt mitt lösenord..Haha! KAN ijoförsej bero på att mitt huvud jobbar till tusen just nu, så mycket tankar till personer i min närhet! ♥ Livet är så orättvist ibland.. Man ska verkligen uppskatta det man har och det gör jag HÖGT!

Idag fyller jag år. 23 bast. Det har varit en lugn dag med mys hemma hos mamma på förmiddagen och mys här hemma med min bästa vän Petra på eftermiddagen, fick en sån fin present!! Visar sen:) På lördag ska jag ha "kalas" här hemma för familjen och på kvällen, om jag orkar, ta ett glas vin och fira lite. Jag hoppas att mitt liv som 23 blir waaaay to bättre än mitt liv som 22..

Juste! Får ju inte glömma att jag faktiskt firades lite igår också, Camilla bjöd mig nämnligen på premiären till Breaking Dawn.. Världens bästa present! Jag ÄLSKAR dom filmerna OCH böckerna! Bästa bästa bästa! Jag säger det igen, tack Milla!! ♥

Så i det stora hela har jag haft en väldigt fin födelsedag med dom bästa omkring mig ♥ 

OCH tack allihopa för sms, samtal och facebookhälsningar!!



Mys hemma hos mamma & pappa i förmiddags! Min lillebror Ville är bäst, vi hade så mysigt idag!! Tänk, snart fyller han 6 år!!!! Galet!!!! Lillebror och gudson ♥


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

GRATTIS!=)

2011-11-18 @ 00:06:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0