3 nov

Godmorgon!

Zacke skulle på utflykt med dagis idag så jag behövde bara droppa av honom i stan när dagiset kom in med bussen! Bekvämt! Och eftersom jag mötte upp dom i stan så behövdes det ingen vagn till Zacke, gissa en som var så stolt över att få gå in den "vanliga" vägen på bussen? OCH som dessutom fick dra mammans busskort! Haha. Han var så glad och mysig nu på morgonen och på väg ner på stan så skrattade vi så vi nästan kissade på oss! Tok-unge!!! Han är bäst ♥

Fick nästan tårar i ögonen när han knallade iväg med fröknar och barn, hand i hand. Han börjar bli så stor!! Lämnar mig med en vink och knallar vidare! :)

Nu är jag hemma igen, ska dricka lite kaffe och glo på tv innan jag drar ner på stan igen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Hjärtat börjar bli stor......

2011-11-03 @ 10:56:36
URL: http://www.djurstrom2.blogspot.com
Postat av: ´jannice

så gullig han är!

2011-11-03 @ 12:15:41
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0