2 nov

Ahh jag är så trött så att ögonen går i kors!! MEN nu ska vi inte vara bittra för det, jag har haft en toppen dag med start halv 5, mys! Not.. Lämning på dagis, fika hos mamma ♥, hämtning på dagis, städning hemma och på kvällskvisten dök Camilla och hennes lilla Viggo upp för käk! Ungarna röjde lägenheten (hittade leksaker i duschen? haha) och jag och Camilla käkade, drack kaffe och pratade! Zacke deckade i säng direkt efter att fina besöket drog hemåt. Nu sitter jag här själv igen, har städat lite och diskat upp disken. Hurtig tjej.

MEN nu är jag som sagt väldigt trött. Ska kolla på Greys kl 21 (OM jag orkar vara vaken tills dess..) och sen stupa i säng. Kikar säkert in här under någon reklampaus. Hej så länge!



Ytterligare en bild från i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0