Efterkloka Maria

Igår var sista gången jag gick ut sjuk! Fifan! Satt som förstelnad på inflyttningsfesten och tog mig ut på krogen trots att jag mådde skit, vart en kvart inne på Platina sen var det bara för mig att gå hem. Mådde så himla dåligt! Trodde jag skulle svimma där inne....

Idag mår jag väll inte direkt bättre, men har bara mig själv att skylla. Skulle ha stannat hemma igårkväll.. Men ville ju så gärna hänga med tjejerna! Jaja den smällen får jag ta idag. det är lätt att vara efterklok.

Zacke är och leker i en lekpark med morfar, så nu passar jag på att njuta av lugnet och vila så mycket som det går innan yrvädret kommer hem igen. Mammas galna lilla kille ♥

Nu ska jag försöka få i mig en kopp kaffe (får så jävla ont i huvudet när jag inte dricker kaffe) men det är ju inte det lättaste att dricka när man är förkyld och allting smakar skit.



Haha jag försöker iallefall leka taggad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0