sick

vilken jävla dag..mår så piss!! det ända jag har gjort idag är att ha rört mig mellan sängen och soffan.. kan inte ens käka! tur att jag har Ahmed som både lämnade och hämtar Zackisen idag. jag skulle nog ha svimmat på bussen...

Allting är så himla deprimerande för jag har ju så mycket att göra! Ska på ett viktigt "möte" imorgon mellan 10 - 12.. hur fan ska det gå? Och jag måste planera, skriva, planera och skriva lite till inför det. OCH jag har knappt börjat! Gode gud hjälp mig..Min hjärna är någonannanstans! Febern skrämde väll iväg den..


Kommentarer
Postat av: jannice

krya på dig och lycka till med mötet. tur achemed kan hämta på dagis när du är sjuk! så jobbigt att vara sjuk. många kramar jannice

2011-02-11 @ 13:36:56
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0