senaste nytt

Jahopp ni, vad har vi gjort dom senaste dagarna?

Igår var vi ut och käkade middag hos mamsen och papsen! Har lite seperationsångest faktiskt:( vill hälsa på så mycket som möjligt!

OCH idag fick jag hjälp av lillebrur Philip att hämta Zackisen på dagis, sen vart det käk på mcdonaldts innan vi mötte upp lillsis Linnéa och åkte hem till mig allihopa! Petra dök även hon upp på en liten myskväll:) hon kom direkt efter jobbet så jag bjöd på middag! Nu har hon precis dragit sig hemåt och för min del så blir det snart att dra mig mot sängen! känner mig så slut som människa och har så många saker jag måste hinna med innan veckans slut. Eller aa, innan FREDAG! gode gud... Jag vill vara liten igen..




puss o gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0