helllyly

Mår fortfarande inge bra, kan knappt äta och sover jätte oroligt på nätterna. Pencillinet verkar ändå ha fått det till att bli lite bättre, iallefall kroppsmässigt. Nu har jag inte lika ont i kroppen längre.

Jaja nog om sjukdomar! Nu är jag iallefall så pass pigg att jag kan sitta vid datan normalt!;)

Zacke åkte precis iväg till dagis.. Det var en glad kille imorse som vaknade utan problem och åt NÄSTAN (han var magsjuk i lördags och har inte börjat käka ordentligt än) upp hela sin frukost! Klädde på sig utan problem och gick för en gångs skull med på att sitta i vagnen! När han är så duktig så värmer det så rejält i mammahjärtat!

Nu ska jag slå på twilight, fixa lite thé och om jag orkar - blogga lite mera:)


Kommentarer
Postat av: jannice

skönt att han tycker om att gå till dagis,alltid kul!=)

2011-02-15 @ 19:58:33
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0