1 dec.

Imorse ställdes klockan på 06.45 för att hinna dricka kaffe i lugn och ro innan det var dags att väcka Zacke  till julkalendern. Mys! Vi tände ljus och myste i mörkret framför julkalendern och öppnade första luckan! Nu börjar jag få lite julkänslor faktiskt (trots att lägenheten är fylld med julsaker, haha..) och det känns så bra!

Sen vart det typ kaffe på kaffe på kaffe x tusen + frukost på det! Och lagom till lillsis Linnéa slutade drog vi till hennes skola där även jag gick för några år sen, nostalgi på hög nivå! Pappan/morfarn hämtade upp oss och sen drog vi hem till familjen på middag, mys och lek ♥ Jag har sagt det flera gånger och jag säger det igen, hemma hos familjen är den bästa platsen på hela jorden ♥ Kändes konstigt att inte mamma var hemma dock... Längtar SÅÅ tills jag får träffa henne!!

Vi kom faktiskt precis hem och har slagit ner oss i soffan med en fet skål med popcorn. Min och Zackes favorit!! Lite har han ärvt från mig;D

Senare ikväll när Zackisen somnat ska jag slå på en rulle och ta ett glas vin. Kanske göra ett örhänge eller två också! JUSTE måste visa dom jag gjort!! Kommer upp här lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0