Today! Mysdag!

Som rubriken lyder: Today:)

Idag fick jag börja på det nya området på jobbet där jag ska spendera 4 veckor framåt innan det är dags för byte igen. Det gick bra iallefall!..men som sagt är ju mitt lokalsinne på andra sidan jordklotet så ibland tog det ju lite tid att hitta rätt. Jaja, övning ger färdighet:) Right?

Efter jobbet hämtade jag min lill-Z och gjorde Vaksala torg. Höstmarknad. Sista dagen idag. Någon som var där? Vad tyckte ni? Jag tyckte mjaaaaaa, njaaaaaaaa. Kändes som att alla stånd hade samma saker? Man vill ju ha något unikt när man handlar på marknader, ellerhur? Man vill ju inte att hela uppsala ska springa runt i samma sak sen. Jag menar, alla barnmössor såg likadana ut och fanns i varenda stånd. Allt som skillde sig var några kronor hit eller dit.

Nä, hittade ett "namn-tåg" och en leksak till Zacke iallefall. Namntåget blir ju unikt oavsett hur många som köper det eftersom man bildar sina egna namn...Och leksaken blir nog unik den också snart, några dagar i Zackes beslag så ändrar allting form o kant:)




Finaste namn-tåget:)
Ville skriva Zackarias men då hade den blivit en mil lång. Ungefär. Räknade jag ut. Så nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0