Zacke har fått sin första tandläkartid!!

Zacke har fått sin första tandläkartid!!! Han börjar bli så stor mitt lilla hjärta! Dock måste tiden avbokas, det är rätt omöjligt för mig att komma iväg från jobbet just på fredag. Men det kommer nog en ny tid inom kort:) Brukar gå snabbt! Tuffft ju min kille ska gå till tandläkaren:) Inte för att jag tror att han kommer öppna munnen men ändå! Hehe.





Det känns lite pissigt att det är ända ute i almunge...
 Skulle ta betydligt snabbare om det var i stan! What to do..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha, har du redan fått! Tuva har inte fått någon kallelse än... :-S Jag är ju skit orolig för hennes tänder för allt skit hon vräker i sig... Hm... Undrar om hon kan ha blivit missad? Måste nog kolla upp det... Vi ses! Kram

2010-05-26 @ 21:14:19
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Jannice

oj redan! hm,william har inte fått gå på någon kontroll ännu. men de kanske kommer=)

2010-05-26 @ 23:57:24
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0