Onsdag!

Tjenare bloggisch:)

Solen skiner, jag har haft en bra dag på jobbet, har ringt en massa samtal (skönt att ha det gjort!) och ja ni det kan väll inte bli bättre. Ända negativa och tråkiga är att jag saknar min prins! Världens finaste prins! Eftersom jag jobbar som jag gör är han hos Ahmed den större delen av tiden, jag var tvungen att åka hem idag och fixa med massa grejs och jag saknar honom redan!.. Bigsis Malin åkte på halsfluss här i veckan så hon har inte kunnat haft Zacke någonting men nästa vecka är hon förhoppningsvis frisk och då får jag spendera mer tid med min älsklingsunge! Självklart åker jag dit efter jobbet imorgon och pussar, pussar, pussar och kramar, kramar, kramar:)

Strax blir det lax (i stora lass, nästan ett rim hihi) men först ska jag knåpa ihop ett inlägg med alla nya clothes i min och Zacke the mans garderob, yihaaaa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0