Min valborg.

Hela dagen började med förfest runt 09.30 tiden hos lillebror Tim. Efter ett tag drog vi oss in till stan, mötte upp gänget och satte oss i stadsparken (ganska dåligt val!). Vi var runt 8 pers som satt där i början men efter någon timme var vi närmare 20st, hehe.

När vi suttit där och fått skavsår i rumpan gick vi och köpte en sallad och sen åkte vi hem och fixade sminket och allt sånt där. På kvällen vart det uteservering (framfickan) och vi avslutade allting på firman.

Idag mår man som man förtjänar, men det var det värt. Tack allihopa som gjorde min dag/kväll bättre än bäst! Kan det inte vara valborg lite oftare!? ;)

Jag tog 126 (!!) bilder igår, jag får ladda upp dom i ett annat inlägg. Internet hackar som fan så orkar inte ens försöka mig på att ladda upp mer än en bild nu.



Ok, ni fick två bilder:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0