Nickis!

Haloo :)

Idag har vi varit och lekt på Nickis hela dagen (ett "lekland" för barn om ni undrar) med Madde och Zackes 2 kusiner (Kevin & Liam:). Han hade så himla roligt och det ska verkligen göras om! Dock gjorde det så Zacke bara sov ca 20 min idag så det är en trött kille här hemma just nu... När vi kom hem efter allt lek o stoj var Sara och söta Tuva här! Så det vart ännu mer lek :) Tror Zacke kommer decka snart om jag ska vara ärlig! Hehe. Vi har haft en riktigt rolig dag iallefall! Men nu är jag sluuuuuuut, inte bara Zacke som är trött här inte. Det blir därför en lugn kväll hemma med kanske en film? och popcorn! Tidigt isäng blir det nog också.

Imorgon ska vi till mitt syskonbarn Gustav som fyllde hela 14 ÅR i söndags.. Galet... Stora killen nu ju!! Fjortis o allt, hihi. Blir fika och grattning där iallefall sen beger jag mig nog mot lördagsmys på kvällen ;)

Kommer en massa bilder från Nickis snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0