Jäkla tänder!

Godkväll! :D

Kom in för en liten stund sen, jag och lillebror tog en promenad med Zacke. Han sprang på väggarna här hemma så det var bara att ta ut honom en stund så han lugnade ner sig lite grann. Skönt med en promenad också :) Zackisen fick åka bob, om jag hade satt honom i vagnen hade han nog somnat och det ville jag icke!

Stackarn har så mycket problem med tänderna nu, ena tuggtanden håller på att spricka igenom helt och det är nog därför han blir så himla irreterad/ledsen hela tiden. Nu på kvällskvisten har det varit en riktigt ledsen kille här hemma! Jag gav honom alvedon och sen åkte han i säng vid 19.45.. Han sov bara pytte lite på dagen därför vart det lite tidigare nattning. Han somnade på en gång iallefall. Tycker tänderna kan komma spricka upp NU! Det är ju inte bara en tand som ska upp direkt, hela hans tandkött är rött och svullet så snart dyker det nog upp några gaddar. Jag hoppas han får en lugn natt iallefall! Tycker så synd om han när han ska störas så av tänderna.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0