Fredag!

Hej på er!

Har haft en helvetes natt med en Zacke som inte velat sova. Han vaknade vid 00.00 tiden och somnade inte om förrän klockan var strax efter 03.00. Han valde sen att slå upp sina bruna vid 05.45. Puh! En sliten mamma var det imorse! Zacke tog nog också åt sig av den dåliga natten och somnade igen vid 07.30 och sov till 10.00 tiden. Så idag blir det ingen powernap för lillkillen, risken är ju väldigt stor att det blir samma visa inatt då. En dag utan att sova vet jag ju av tidigare efarenheter att han klarar galant ;)

Nu sitter jag och försöker piggna till med en kaffe, ska alldeles strax klä på Zacke overallen och gå ut i det fina vädret. Inte långt kvar till vår nu :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi! Tur för Zackisen att han är så fruktansvärt söt! ;-)



Det är bara att höra av dig om du vill komma på festen imorn. Jag hörde Simon säga något om att han skulle bjuda på drinkar... ;-) Men jag förstår ju att det är knepigt med barnvakt och så. Kram!

2010-03-12 @ 14:13:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0