Shoppingrunda på stan!

HEJJJJEEE..

Mötte upp Petra direkt efter jobbet, vårat ärende var att köpa doppresent till Viggo (han döps ju imorgon som jag skrev för något inlägg sedan) men självklart kände vi oss tvungna att spana in sommarrean lite grann också;) Och inte kom jag hem tomhänt såklart! Allting på rean förutom ett par byxor och en t-shirt till Zacke.. Vart även en sen lunch på stan innan jag hämtade upp lill-Z och överraskade honom med hans nya kläder + leksak! Han vart riktigt nöjd! :)

Nu är det fredagsmys som gäller! Pappa (min) är och handlar pizza, chips och dip. Match 20.30 och den missar jag inte för allt i hela världen! Tihiii... Visar kläderna strax förresten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0