fredag!

HALO! Läget dåe?;)

Min dag - Jag hämtade Zacke hos Malin, fick faktiskt skjuts både dit och hem idag:) Det regnade så himla mycket imorse när jag skulle cykla 05.45 så min världens bästa pappa erbjöd sig att skjutsa ner mig! Hursom, när vi kom hem vart det lek! Zackes kusin Tuva var och hälsade på så dom härjade tillsammans på eftermiddagen! Sötnosarna! Till middag vart det tacos och jag har fortfarande ont i magen!! Jag hjärta tacos!!

Nu sitter jag hos Ahmed. Zackeman sover och vi ska röra oss utåt för lite partypartii. Zackes farmor är babysitter ikväll så vi ska roa oss! Det är ju gottsundadagarna idag (MOHAHAHA!!!!) och Ahmed är sugen på att åka lite grejer så det blir väll det! Knäcka en kall öl och umgås! Känner även en kille som ska uppträda så det kan bli skoj! G-sunda kickeeeer jag é. HIIIIH.

Imorgon ska jag på nåt bröllopsgrejs med Ahmed så vi får se om jag bloggar nåt! Tjingeling ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0