Smultron.

Hej allllliiiiihooppppA.

Min hjärna är fortfarande rätt tom så kommer inte riktigt på vad jag ska skriva.

Matchen går på tv, missade första halvlek pga en unge som inte ville sova. Till slut gav jag upp och låg och läste sagor med honom tills han vände sig om och somna. Pust!

Imorgon är det ju dags för jobb igen, fast jag får faktiskt lite sovmorgon ändå! Zackes mormor är babysitter imorgon så alarmet är ställt på 05.25, det är ju ganska ok! Jämnfört med när man brukar gå upp iallefall...:) och så har jag ju haft en superhärlig semester så jag är ganska utvilad:)

Vart visst ett lite längre inlägg iallefall? Höhö.


JUSTE! Var ut och plockade smultron med mina små killar Ville och Zacke! Hittade värsta smultronstället, haha! Gissa två killar som sken som små solar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0