Onsdag.

Tjenis penis!

Varmt idag med! Jag gillar läget alltså! Hej hej hej SOMMAR! Som vanligt bestod min dag utav sol och bad men fick även finbesök av Petra och Matilda! Så återigen hade jag en dynderdag, hih.

På jobbet gick det också kanoners! Trots att Zacke var vaken näst in till HELA natten kände jag mig pigg som en lärka. På fikarasten kom Ahmed förbi mitt jobb med två GODA (!!) mackor, vi satte oss i Botaniska trädgården och drack kaffe o käka frulle o prata lite! Supermysigt! Han jobbar typ 200m från mitt jobb så det lär ju bli flera sånna fikaraster! Lovely!

Nä nu ska jag kolla till min rackarunge! På återseende;)



Egobild på jöbbet todaaay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0