Nummer-2 på pottan!

Apropå ingenting :) Runt 19tiden idag så börjar Zacke ta av sig alla sina kläder.. Han springer till badrummet och skriker och blir jätte frustrerad över att jag inte fattar vad han menar.. Han rycker i blöjan och visar mig till pottan :) Jag tänkte - aha visst han kanske vill sitta där och "filosofera" eftersom vi började med det lite smått förut. Jo men mycket riktigt, jag tar av honom blöjan.. Han sätter sig på pottan.. OCH (!!) gör "nummer-2".. :D

Det var ett stort steg! Nu fattar han åtminstone vad pottan är till för och gick dit helt själv när han behövde! Snacka om att det var en chockad men också VÄLDIGT stolt mamma här hemma. Min lilla Zacke! :)


Btw, i onsdags vart Zacke 17 månader!! Går det fort eller vad? Brooooms



Här var min kille liten, såå liten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e pappan?

2010-02-20 @ 16:35:33
Postat av: Maria

Pappan är hans pappa. Haha, why?

2010-02-20 @ 21:25:06
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

du skriver aldrig om honom.. skulle va kul å se hur han ser ut.. eller e ni inte tillsammanslängre?

2010-02-21 @ 12:46:06
Postat av: Maria

Finns några anledningar som gör att jag inte vill skriva allting i bloggen. Finns bilder i äldre inlägg om du är nyfiken :) jodå, vi är tillsammans.



Ha en bra söndag :)

2010-02-21 @ 21:07:02
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0