No powernap today

Idag var första (egentligen 2:a gången men då somnade han 18.30 för att han var så trött) Zacke hoppade över sin dagliga powernap och höll sig vaken/glad/pigg hela dagen (08.15 -08.10). Tanken var att han skulle sova när jag tog bussen hem i dag runt 13tiden men det ville han icke och att lägga honom senare än så hade bara betytt att han varit vaken inatt.. Hursom, dagen har funkat bra iallefall och han har varit lika glad och sprallig som vanligt...  Kom som en liten chock för mig att han var så glad fast han inte sovit nånting då han brukar bli en liten djävul när han är trött.. ;)

Än är han nog för liten för att hoppa över den där sovtimmen men om det skulle behövas så vet jag iallefall att jag kan hålla honom uppe utan att han ska tvärslockna...:)








Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig kille! Tuva skulle svimma av trötthet om hon inte fick sova... :-) Fast det gör ju inget, för den är ju jäkligt skön den där timmen då de sover. Haha! Kram!

2010-02-10 @ 08:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv
Postat av: Lenita

Så söt :)

2010-02-17 @ 10:17:33
URL: http://drottmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0