I'm fine, I'm fine!

Hello bloggen! Long time no see :)

Vill börja med att säga att jag hade en kanon helg i helgen som var. Vart fullt ös hela helgen (nu funderar jag starkt på att ta en vit månad, hehe).. I fredags vart det några goda drinkar och i lördags vart det utgång på först bowlaget och sen körde vi en invigning på VIP där vi hängde med en massa trevliga människor! Vart mycket dans & skratt! Fler sånna kvällar thanks! :)

Det har också blivit några filmkvällar och en massa annat gott.. Godis, popcorn, choklad, läsk, god mat och en massa annat! Nu är det tillbaka till "vardagen" igen och jag har en massa saker att fixa. Har hunnit med några viktiga saker idag men mer behövs göras. Jajamen! Nu ska jag väcka solstrålen min så han inte sover bort hela dagen och vill vara uppe i natt istället.. ´

Hörs senare!

Jossan och jag på VIP.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0