Tisdag!

Dagen idag har mest bjudit på lugn och ro...Åtminstone efter jobbet:) Vart raka spåret hem och sen har det varit en riktig mysdag med lek för Zacke och lite lite städning för min del. Visserligen ser det likadant ut nu efter att Zacke härjade omkring med alla hans leksaker. Leksaker över allt! En tågbana ligger just nu utspridd över heeeela golvet och runt det är det bilar, mjukisdjur, böcker..You name it! Inte har jag någon ork att plocka upp efter den lilla herrn nu heller....Prio ett just nu är en dusch och packning inför imorgon. Knappt det orkar jag! Latis!



Imorgon blir det en solning för min del och kanske om orken finns köpa lite klappisar! Har visserligen planerat in en shoppingslashjulklappsdag med Kim nästa vecka men eftersom det är ett par st att köpa till lär jag nog börja lite smått nu! Maybeeeeeeee:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0