Kräftskiva

Long time NO see.. Sorri.

Jag och lill-Z låg sjuka hela förra veckan i en grym (inte grym=cool, utan grym= helvete) förkylning. Nu börjar det släppa men är fortfarande inte helt ok. Zacke snorar, snorar o snorar och har en irreterande hosta som vägrar släppa. Jag själv har huvudvärk som vägrar ge med sig. Känns om mitt huvud ska explodera i molekyler närsomhelst. MEN annars är allt ok, lite jobbigt att jag fick vara hemma och vaba med Zacke 3 dagar förra veckan bara, med tanke på försäkringskassan (läs inlägget nedan).

AJA, igår var vi iallefall på en mysig kräftskiva hemma hos min syster. Tack för en jätte trevlig kväll Sara!

Pics, pics, pics....



Söta lillsis o jag.



Haha, jag drack bara en! Jag lovar!:)



Micke hade med sig en skum, svart öl som smakade järn.



Bigbrotah Micke och papi.



Jag o lillebruri.



Två söta lillasystrar!



Mosters älsklingstjejer!



Långbord!



Mmmm!:)



Mys!



Fasters lillkille! Världens sötaste Liam!



Zacke hängde med dom stora grabbarna:)



Lillsis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0