Solariumsting

Hemkommen från Peppsuwu:) Eller aa, kom hem för någon timme sen om man ska vara korrekt..

Alltså allvarligt talat, jag måste lida av några blonda hjärnceller (ta inte illa upp).. Jag har haft grovt ont i huvudet nästan hela dagen, mitt ansikte har bokstavligt talat brunnit och har varit illamående som fan! Jag kollade tempen vilket var lika med = 37 grader. SEN kollar jag i spegeln och vad upptäcker jag? JO JUSTE jag solade ju solarium efter jobbet och råkade ha dubbla lysrör på i 15 min.... Jag är bränd! Brrrrääääänd. Här går man och inbillar sig att man fått en tumör i hjärnan (okej, ta inte illa upp där heller) men så har man bara bränt sig?

Solsting? Solariumsting? Mmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0