Tiger, grrr!

Hello! När jag kom hem från Ahmed hade ett paket landat hemma hos mig. Det var Zackes tiger tröjor, grrrrr! Fick ju en till mig själv också när jag beställde till Zacke, så vi invigde våra tröjor nu på kvällskvisten. Tanken är att det ska bli sovtröjor =) Mysigt! Inte alla som får vara lik sin mamma och det är nog inte alla mammor som får vara lik sin son heller för den delen, hehe gäller att passa på! Undrar vad han tycker om sisådär 13-14 år?

Jätte mysiga var tröjorna iallefall och dom som vi invigde idag kommer bli perfekt som en "natt-tröja". Jag älskar ju tigrar..

Bortse från att jag är helt osminkad och håret ska vi inte ens prata om.. Zacke är söt!




Kommentarer
Postat av: Sara

Grrrrrymt! :-)

2009-09-15 @ 06:26:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0