Gränby centrum imorgon.

Ena dagen fungerar inte statistiken och den andra dagen kan jag inte läsa kommentarer. Snart dags för mig att byta blogg I think, retar bara upp mig på att det alltid ska vara något fel!

Just nu väntar mitt thévatten, surpla upp det och sen blir det sängen. Sov alldeles för länge imorse men är ändå trött? Wierd. Ska till Gränbycentrum med Petra imorgon och då vill jag vara pigg och fräsch så jag orkar strosa runt i butiker. Dock är min plånbok = 0, så ingen shopping for moi. Lid med mig. Men behöver bara hålla ut i ca 2 veckor till sen blir det höstshopping för min och Zackes del! Lovely! Två veckor går snabbt...Ja...

See you!



I miss my babyboy...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0