Duktiga lillkille!

Min lillasyster är seg på att lägga in videon, men det första jag ska göra imorgonbitti är att visa er den. Han var så söt! Att han snart kommer kunna knalla runt på egen hand känns lite skrämmande, jag ser honom fortfarande som så liten! Fast jag får väll inse faktum för inom några dagar kommer han att kunna gå, helt klart. Som han knallat runt idag så dröjer det inte länge. Han blir bara duktigare och duktigare! Innan han åkte i säng gick han flera meter och kunde till och med vända sig om och gå åt andra hållet!!

Nu ska jag fortsätta att tömma min gott&blandat påse, hehe. Vi hörs imorgon!

Bild från i förregår..


Kommentarer
Postat av: Sara

Wieee!! Vad kul! Jag fick se videon på mms. :-) Hoppas på att få se några steg imorn hos Malin, eller åtminståne på lördag. Kram!

2009-09-16 @ 12:36:48
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0