13 sep.

Tjenis. Har stått på en höstmarknad hela dagen. Min mamma och syster stod där och sålde jätte fina baby/barn saker, stickat och virkat. Super söta saker! Har redan lagt en beställning till min syster, ett par svart/vita tofflor till Zacke. Perfekt när det blir lite kyligare!

Hjälpte iallefall till där mellan 11-15.00. Zacke var jätte snäll hela tiden och accepterade att sitta i vagnen och självklart leka lite i lekparken imellanåt. Duktiga lillkille!

Ikväll åker jag till Ahmed, stannar tills imorgon. Har ingen aning om vad vi ska göra men nåt kul hoppas jag på, är rätt rastlös.

Hörs senare.. Har blivit apdålig med bilder och antar att ingen ens orkar läsa det jag skriver men ni får ta det ett tag det kommer bli en förbättring, det vet ni ju =)

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0