Hej jag heter Maria och jag är tråkig! Hej Maria..

Känner mig rätt konstig.. Typ, nedstämd? Helt utan anledning. Wierd. Vädret kan det inte vara för på något konstig vänster ä l s k ar jag hösten. Tända ljus, mysiga koftor, mörka kvällar och värmen framför kamin. Yeye, blir väll sängen tidigt så jag slipper fundera över onödiga tankar. Som bara kommer upp när man känner sig just, nedstämd. Blä.

Hungrig är jag också, hungrig som en.. Hmm.. Vad säger man? Hungrig som en häst? Hungrig som en apa? Apa får det bli, hungrig som en apa är jag (haha) =P Men vet ingenting gott jag kan äta. Har precis tryckt i mig en skål med chips men det stillade inte min hunger. Ska nog göra en macka med en massa gott på. Typ tomat, gurka, paprika, ost... Oliver... Jaaaa jag är skitsugen på oliver!!! =)

Haha, ursäkta för ett värdelöst blogginlägg. Vi gör en vändning på det och slänger in en bild på världens sötaste! =)




Mitt busfrö Zackarias!

 


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har försökt att han ska gå i mellan, men han bara sätter sig. så jag vet inte vad jag ska göra. men de är som du säger, de kommer snart :) kram

2009-10-14 @ 20:28:53
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: jessica

Ja gör det =) ska bli kul och träffa er med :) vi ses. kram

2009-10-15 @ 11:12:16
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0