Onsdag!

Dagens planering för idag var som sagt en stadsresa med Ahmed. Tog 14.30 bussen in till stan, gick först in till sis jobb och fikade lite och Zacke charmade damerna. Efter en stund ringde Ahmed och var på stan, då var det bara att klä på sig igen och knalla ut. Vi gick runt i lite affärer och för mig vart det mer shopping än väntat. Hade lovat mig själv att inte shoppa nånting mer till mig själv denna månad men vem kan stå emot dom där godbitarna nedan?! :-) Zacke fick också några kläder med sig hem men dom var från hans pappa. Efter allt spring på stan slog vi oss ner på little italy och åt buffe! Pizza pizza pizza! Finns det nånting bättre än att äta hur myyyycccket pizza man vill? Dont think so!

Nu ska jag göra ordning lite thé och sen blir det sova! Zacke sover redan, vi ska nämnligen upp 07.00 imorgon och passa ville snutt. Zacke brukar vanligtvis somna vid 21.00 tiden.

Min shopping:

 

Och det här fick Zacke av sin käre far.


Kommentarer
Postat av: Jessica L

Va kul med shopping :)

Mycket fint du köpt :D

2009-03-25 @ 22:10:58
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0