Bad, dusch och invigning av gåstolen.

Ja, då var vi hemma igen! Home sweet home..

Det som står på shemat för kvällen är bad för Zacke och dusching för mig.. Och så lite Beck såklart! Har dock redan sett den här filmen också så det blir bara fram till nyheterna. Visserligen är det lite tur i oturen att jag redan sett den, för jag behöver verkligen komma i säng tidigt ikväll. Morgonen började med en pigg Maria men nu har tröttheten tagit över igen och trots hinkning av kaffe känns mina ögonlock tunga som berg. Buhu..

Nu har vi fått hem gåstolen av snälla syster Sara. Den invigdes med en trött Zacke, ingen höjdare direkt men lite skratt och några steg framåt fick jag se iallefall. Imorgon kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0