Planering, tack!

Planerna inför helgen ändras stup i ett. Planeringen var egentligen middag och mys hemma hos min moster. Ganska lungt med andra ord eftersom jag skulle haft Zacke. Nu ska hans käre far ta honom redan imorgon. Vilket innebär att jag måste försöka klämma in att lämna honom där innan 16.00 imorgon. Bussar på midsommar ska vi inte ens gå in på. Det löser sig väll. Hur som, det blir fortfarande middag hos min moster men ändrade planer för kvällen. Kubb och grillning.

På lördag går också planerna fram och tillbaka. Först skulle vi förfesta här, sen skulle vi förfesta hos Petra och nu blir det nog förfest här iallefall. För mig spelar det faktiskt ingen roll. Vill bara ha lite planering. På kvällen blir det iallefall en uteservering. Thats for suuure..

Nu ska jag packa och dona.. Hörs imorgon!


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0