Sol & bad!

Det vart som jag sa!.. SOL! =) Sara och sötaste Tuvis var här och härjade idag. Åt en god middag med en jätte god sallad! Efter det vart det plask i poolen för min och Zackes del. 26 grader nu! Weey! Nästan varmare i poolen än i luften, hehe! ;) Fast ändå tvingade jag mig i för Zackes skull. Hade ingen lust alls att bada idag men när man har ett litet sjölejon till son måste man offra sig! Hihi! Han blir helt galen när han kommer i vattnet och badar till han blir helt blå om läpparna! Tokisen!

Nu ska jag dricka massa kaffe och vara social med Emma som kom hit precis!

Zacke igår när det var regn och kallt!



Ska lägga in en video jag spelade in idag när han kryper på riktigt. Han har ju alltid kravlat sig fram i ett himla tempo men nu vill han tydligen krypa normalt istället, visserligen kravlar han sig fram när han vill hinna före mig till ytterdörren eller liknande, det går snabbare så! Hehe! ;)

Hörs!



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh! Om ändå Tuva också kunde vara ett sjölejon så vi kunde få öva på alla saker som hon lärde sig på babysimmet... Men nej, jag har fått världens badkruka istället. Haha! Kram på dig och puss på sötis-Zacke

2009-07-22 @ 20:50:35
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0